Saturday 8 February 2014

ALFALFA




HARGA: RM 53.75 (330 tablet) / RM 97.50 (700 tablet)

Perbezaan Shaklee:

Alfalfa Complex adalah merupakan Formula Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr Shaklee dalam tahun 1950an.

Diperbuat daripada tanaman Alfalfa (Medicago sativa) secara organik fi California yang bebas pestisid, herbasid dan mengunakan bahan kompos/baja bebas kimia. alfalfa juga dikenali sebagai " Raja Segala Tumbuhan" . Medicago Sativa memiliki gred yang paling tinggi dikalangan tumbuhan alfalfa.

Tumbuhan ini mengambil masa sekurang-kurangnya 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh mencapai sehingga 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi. Daun alfalfa dari Shaklee hanya dituai apabila ia telah memcapai tahap kematangan mutlak. Daun alfalfa yang telah matang kaya dengan klorofil.

Daun-daun ini dikeringkan dengan udara secara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi yang terkandung di dalamnya. Manakala bahagian lain yang tidak penting dilupuskan.

Kemudian daun-daun yang telah keringkan akan dibiarkan menjadi serbuk sebelum dikompres menjadi tablet. Keseluruhan proses ini dijalankan dibawah pengawasan dan kawalan Shaklee yang sangat  ketat dan teliti. Setiap tablet mengandung 300mg Alfalfa.

Manfaat Utama:


Tumbuhan yang sangat kaya dengan pelbagai nutrisi - Alfalfa telah digunakan oleh manusia sejak lebih dari 2500 tahun dan telah dikenalpasti sebagai makanan yang paling kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian.

Ia membekalkan nutrisi yang kebanyakannya tidak terdapat di dalam buah-buahan mahupun sayuran.

Ia kaya dengan protin, asid amino, klorofil,serat,15 zat galian, 10 vitamin ,8 enzim dan fitokimia.
10 biji Alfalfa menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu.

* Memcuci hati, darah dan usus - Ini adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon,darah dan mencantikkan kulit dan otot.

* Melawan Alahan - Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif ,kurap , bau badan dan ulat air (athlete's foot) dengan berkesan.

* Baik untuk perubahan patologi dalam usus dan perut - Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung. hyperacidity, ulser gastrik ,hepatitis dan sembelit.

* Menyingkirkan lemak dan kolestrol - Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak,mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. hanya Alfalfa sahaja yang mengandungi saponin, seperti serat yang bertindak menyerap kolestrol.

* Melawan Tumor - Memakan 30-50 tablet untuk mengalkalikan badan, dengan itu memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor.

* Melegakan keletihan - Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakan penyakit.

* Mencegah /Merawat Atritis - Melegakan sakit Atritis dan kesakitan

Cadangan:

Untuk kesihatan berpanjangan: 2 kali sehari - 10 tablet setiap kali pengambilan

Larutkan 10 biji Alfalfa di dalam air, campurkan 3 biji Shaklee Pepermint-Ginger dan jus buahan atau jus pekat untuk rasa yang lebih enak. Ia baik untuk sistem usus dan perut. Sesuai untuk diminum pada bila-bila masa.

Untuk pencucian usus dan detoksifikasi, memcuci darah dan melawan kanser : 3-4 kali sehari,10 biji setiap kali pengambilan (diambil dengan air kosong)

BERMINAT!!

Hubungi saya untuk mendapatkan produk Alfalfa Complex sangat berkualiti daripada SHAKLEE

Juga anda boleh membeli pada harga ahli supaya pembelian anda berbaloi dan disamping itu anda boleh menjana pendapatan sampingan yang lumayan .Saya yakin anda tentu boleh!!

Menarik !!: Free membership/keahlian untuk pembelian minimum 200uv dan akan menerima bonus setiap 11 haribulan!!

PROMO BULAN JANUARI 2014!!:

BELI ALFALFA 6 PERCUMA 1 BOTOL..Kepada anda yang ingin kuruskan badan, rebutlah peluang ini. Amalkan bersama Lecithin untuk kesan yang lebih. Beli lebih dan jimat wang anda.


My SHAKLEE ID : 1094566 ( SITI FATIMAH)



Tunggu apa lagi :

SMS/whatsApp SITI : 011-1857 6919 OR
SMS saya SITI : 013-3851391 sekarang!!
  (diutamakan sms dahulu supaya mesej anda dapat dilayan dengan kadar segera )


No comments:

Post a Comment