Saturday 8 February 2014

NutriFeron

HARGA: 181.25 (SM) / 191.25 (SS)

PENEMUAN TERHEBAT DALAM BIDANG IMUNOLOGI

Interferon buat julung kalinya ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo pada tahun 1954.

Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, Dr Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia (Nutriferon).

 Beliau telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan ; iaitu biji labu, bunga safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago; mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh.


Formulanya yang digunakan adalah semulajadi, selamat, tulin dan berkesan. Penemuan dan rekaannya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang imunologi.

Nutriferon adalah satu Formula Ekslusif dan di paten oleh Shaklee dan tidak dijual di mana-mana kedai biasa. Ianya hanya boleh didapati melalui Shaklee.

Di dalam bidang perubatanm suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis,kanser,hidrophobia( penyakit anjing gila) , herpes dan HIV dan lain-lain. Tambahan pula, ianya telah terbukti bahawa interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan berbagai jenis penyakit.

Manfaat Utama:

Mengukuhkan sistem Imun dalam masa 3 hari - Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertikngkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh: T-cells, B-cells dan makrofaj.

Melawan Kanser dan Tumor - Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan imunologlobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

Melindungi daripada influenza - Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, flu alergi ,inflamasi dan influenza.

Meringankan stress dan Kelesuan - Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup sibuk.

Melambatkan penuaan- Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofaj untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat.

Mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B & C - Keberkesanan Nutirferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan, seperti kembung perut, rasa mual,muntah dan lain-lain kepada pesakit-pesakit Hepatitis B dan C.

Mempertingkatkan Menopaus -Hipertensi , tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah, dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik.

Mempertingkan PMS - Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekjangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan , insomnia dan mood swing.

4 Ekstrak Tumbuhan

Biji Labu - Merangsang pengeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh

Menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser

Biji Plantago asiatica - Mengandungi polisakarida uang mengaktifkan sel-sel imun.

Honeysuckle jepun -Menentang pencerobohan viru dan kuman

Bunga Safflower - Menghasilkan dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan  kuman.

Dari mana datangnya virus, kuamn dan mikrob?
Kita sentiasa terdedah kepada beribu-ribu mikrob melalui pernafasan (hawa-dingin, gas buangan, asap ,virus udara, habuk) , berjabat tangan, sentuhan dengan objek(perabot, habuk hama pada selimut , pengangkutan awam ,peluh air) makanan, latihan fizikal ,persekitaran kerja dan lain-lain.

Bagaimana mikrob menjejaskan kita?

Apabila banyak kuman dan mikrob menyerang kita pada sesuatu masa , terutama sekali apabila tubuh kita kekurangan interferon dan sel-sel imun, kita akan cepat keletihan, stress ,terganggu tidur atau dijangkita flu, batuk,alergi,astma,ekzema ,jerawat dan lain-lain. Sel-sel yang teroksidasi dan tidak sihat membentuk lebih banyak radikal bebas yang seterusnya mengakibatkan penyakit degeneratif ,penyakit kornik ,kanser dan lain-lain.


Kadar penmbahbaikan sistem imun biologi aktif yang dirangsang oleh pelbagai polisakarida

Cadangan: 
untuk pemeliharaan kesihatan : 1 peket sehari Ituang ke dalam mulut terus atau camput dengan minuman panas atau sejuk pada bila-bila masa)

Sewaktu rawatan influenza dan kanser : 2-3 peket sehari, Lebih baik di ambil bersama vitamin C


ANDA BERMINAT!!

Hubungi saya untuk mendapatkan produk Nutriferon  berkualiti daripada SHAKLEE

Juga anda boleh membeli pada harga ahli supaya pembelian anda berbaloi dan disamping itu anda boleh menjana pendapatan sampingan .Saya yakin anda tentu boleh!!

Menarik !!: Free membership/keahlian untuk pembelian minimum 200uv dan akan menerima bonus setiap 11 haribulan!!


My SHAKLEE ID : 1094566 ( SITI FATIMAH)

Tunggu apa lagi !!:

SMS/whatsApp SITI : 011-1857 6919  sekarang!! (diutamakan sms dahulu supaya mesej anda dapat dilayan dengan kadar segera )

No comments:

Post a Comment