Saturday 8 February 2014

VITA LEA



HARGA : RM88.75 (SM) / RM 93.75 (120 tablet)

Perbezaan Shaklee:

Vita-Lea Shaklee adalah multi-vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai "Vitalise Mineral" dan disingkatkan sebutan kepada "Vita-min", dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya daripada Shaklee. Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknua dari cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea.

Setiap tablet mengandungi nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan mineral dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

Tablet Vita-Lea ini disaluti serbuk nutrisi - spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut "Expo-tab". Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-lea Shaklee setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center For Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN didalam Public Interest pada tahun 2000.

Manfaat Utama:


* Penambahan Tenaga Segera - Pemberi tenaga,kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.

* Pelengkap nutrisi - Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amala diet yang tidak seimbang terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anaemia.

* Keupayaan sistem Produktif -Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar

* Metabolisma -Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan.

* Elemen penting Pada Sel tubuh - Menyediakan asas nutiris, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot,kulit ,kuku, dan hormon, serta menjaga kesihatan tiroid.

* Melindungi organ - Melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.

Fakta nutrisi dalam Vita-Lea

Vitamin A
Vitamin D
 Vitamin E
Vitamin C
Asid Folik
Vitamin B1
Vitamin B2
Vitamin B3
VitaminB6
Vitamin B12
Biotin
Vitamin B5
Kalsium
Fosforus
Iodin
Zat Besi
Magnesium
Copper
Zink


 Cadangan:

Untuk Kesihatan berpanjangan : 2 kali sehari , 1 biji setiap kali (selepas makan)

Untuk pembesaran,kehilangan nutirisi dan tenaga : 2 kali sehari , 2 biji setiap kali (selepas makan)
 

ANDA BERMINAT!!

Hubungi saya untuk mendapatkan produk Vita-Lea Iron Formula berkualiti daripada SHAKLEE


Juga anda boleh membeli pada harga ahli supaya pembelian anda berbaloi dan disamping itu anda boleh menjana pendapatan sampingan yang lumayan ..Jadi ahli sekarang.Saya yakin anda tentu boleh!!

Menarik !!: Free membership/keahlian untuk pembelian minimum 200uv dan akan menerima bonus setiap 11 haribulan!!

Tunggu apa lagi ..Ayuh hubungi saya !! Katakan pada diri anda yang anda ingin sihat dan kaya!!
  
My SHAKLEE ID : 1094566 ( SITI FATIMAH)


SMS/whatsApp SITI : 011-1857 6919 OR  SMS saya SITI : 013-3851391 sekarang!!(diutamakan sms dahulu sebelum membuat panggilan atau call jika urgent)
 

No comments:

Post a Comment