Saturday 8 February 2014

GLA Complex


HARGA : RM 91.25 (60 kapsul)

Perbezaan Shaklee:

Kebanyakan GLA (gamma-linolenic acid) tersedia dipasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO), manakala GLA shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO. Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailability dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organik di kawasan Saskatchewan.

Setiap kapsul mengandungi lebih GLA uang iamuya adalah sumber terbaik Omega -6. Ianya digabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.

Kesegaran dan keberkesannya terpelihara oleh ShakleeGuard, anti-oksidan semulajadi yang dipatenkan. Bioavailabilitinya dibuktikan secara klinikal di mana ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu .


Manfaat Utama:

Herba tradisi yang dipercayai -Borage adalah herba kegemaran orang barat. Ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, merringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.

Mengawal Selia estrogen dan testosreron - GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

Melambatkan menopaus - Memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.

Membaiki prostatomegaly -GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.

Menentang Kanser - GLA adalah anti-oksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.

Memperbaiki inflamasi kulit - Ianya mengurangkan inflamasi kulit , eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea ,kurap. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi daripada rheumatisma , artritis.

Menghalang komplikasi diabetes - Merendah gula dalam darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi.

Pelangsingan dan menghalang tambah berat badan - Merendah kolestrol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik. Ambil semasa perut kosong untuk mengelak keasidan hiper.

Menghalang tekanan darah tinggi- Menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti arteriosklerosis dan myocardial infarction.

Memperbaiki tekstur rambut - Memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.

Hiperaktif dan Autisma (ADD /ADHD) - Dibukti secara klinikal bahawa GLA minyak ikan memperbaiki keadaan kanak-kanak autisma, sukar memberi tumpuan untuk belajar dan hiperaktif

Cadangan:

Untuk pemeliharaan kesihatan : 2 kali sehari, 1 kapsul setiap kali (lepas makan).
Untuk menopaus, pelangsingan, hiperaktif : 2 kali sehari, 2 kapsul setiap kali (lepas makan)

GLA bukan sahaja untuk wanita :

Ramai orang bersalahanggapan bahawa GLA hanyalah untuk wanita. Sebenarnya, suplemen GLA asid linoleik yang sama penting seperti asid amino  tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia, ianya hanya boleh diperolehi oleh makanan. Sangat penting untuk kanak-kanak (potong gel lembut dan campurkan isinya dengan makanan), remaja, dewasa, dan juga selepas menopaus dan andropaus (menopaus lelaki)

BERMINAT!!

Hubungi saya untuk mendapatkan produk GLA Complex berkualiti daripada SHAKLEE

Juga anda boleh membeli pada harga ahli supaya pembelian anda berbaloi dan disamping itu anda boleh menjana pendapatan sampingan yang lumayan .Saya yakin anda tentu boleh!!

Menarik !!: Free membership/keahlian untuk pembelian minimum 200uv dan akan menerima bonus setiap 11 haribulan!!

My SHAKLEE ID : 1094566 ( SITI FATIMAH)

Tunggu apa lagi !!
SMS/whatsApp SITI : 011-1857 6919 OR
SMS saya SITI : 013-3851391 sekarang !!!
(diutamakan sms dahulu supaya mesej anda dapat dilayan dengan kadar segera )

No comments:

Post a Comment